Лист Святому Миколаю

Ще 19 грудня, ще є трохи часу щоб написати листа до Миколая… Ця місія цього року не легка, адже необхідно перебороти неприйняття і нерозуміння свого організму, який сприймає довколишність не як грудневу погоду, а як запізнілу осінь чи невідчуту весну…  Проте складність написання цього листа до давно знайомого Святого полягає не тільки в незвичайних погодних перетвореннях, а й в бажаннях, які доведеться написати Миколаєві…

Я не знаю чи можна у Листі до св. Миколая бажати чогось глобального чи мислити геополітично, але з раннього дитинства мені розповідали, що бажати треба те, чого дійсно прагнеш. І, якщо раніше я хотів комп’ютера (в час, коли для рядового українця комп’ютера був міфом) і миру в усьому світі (на щастя зараз будь-яка ідентифікація з «міс світу» зникла, а отже прийшов клаптик здорового глузду), то зараз я писатиму про інше, хоча схоже, а можливо, тотожне…

В дитинстві я мав звичку, номерувати свій список,  мав вимушеність писати наївно, робитиму це і зараз…

  1. Святий Миколаю, поклади мені під подушку ручку, якою можна писати слова, які б розуміли люди, бо робив спроби писати звичайною про незвичайне, але за багато років склалось враження, що очі людей зав’язані і вуха затулені… Єдина надія на тебе і ту чарівну ручку…
  2. Залиши на моєму ганку, чарівні двері, пройшовши в які я б зміг увійти в інші світи, де є речі поза повсякденням, поза колапсами та кризами, поза бурями у склянках з водою, звідти я б міг винести знання Іншого, які б виклав на папір ручкою, яку знайду під подушкою…
  3. В шкарпетку прикріплену до мого каміну поклади листок, який не рветься і не закінчується, щоб ніколи не зникло створене на ньому…
  4. Під ялинку поклади підзорну трубу, бо тільки так я зможу розгледіти істину і справжніх людей в суспільстві егоїзму та масового забуття…
  5. Про забуття… Замість Різдвяного вінка на дверях моїх зроби вінок з Євшан-зілля, щоб повернути втрачену пам’ять, втраченим мільйонам тих, хто міг би бути моїми громадянами…
  6. Під ковдрою моєю залиши незвичну мазь, яка б загоїла рани цієї зраненої нації… Для тих, хто вважає, що має память, ховаючись під ліжками, в кабінетах, у машинах…
  7. В легені мої вдихни натхненне натхнення для того, щоб не опускати ручку знайдену під подушкою, щоб не зачиняти дверей на ганку, не втрачати листка, знайти застосування вінку…
  8. Людям, які довкола мене принеси розуміння того, що будь-які заходи важливі лише тоді, коли мають справжнє значення і зміст… будь які-дії важливі не тоді коли навпроти них ставить «галочка», а тоді коли вони породжують ще значніші дії…
  9. Людям, які довкола всіх дай розуміння цінності кожного моменту і кожного вчинку, який виходить із щирості і доцільності, а не із тенденційності і популярності…
  10. Людям, які поза мною дай можливість зрозуміти, що людина в центрі всього і кожна є винятковою, а отже потребує цінування , а не використання…
  11. Тим, хто вище дай на день убогості, для розуміння того, що сенс не у становищі…
  12. Тим, хто нижче дай багатства, для усвідомлення того, що багатство не є щастям…
  13. Марнославство, заміни мирнославством…
  14. Егоїзм – егоцентризмом.
  15. Голих королів, зроби підданими…
  16. Після чого підданих відданними…
  17. Мені не дозволь затьмарювати розуму і писати банально, бо ручка знайдена, під подушкою не допоможе…
  18. Віру втіль у зміну…
  19. Дію у взаємодію.
  20. Інтеграцію в градацію…
  21. Забери снодійне з цієї землі, бо я втомився ходити між примар і спати, ходячи…
  22. Забери страх перед словами, бо тут могло бути сказано більше…
  23. І.. принеси мені таки комп’ютера…

Вибач за банальність, св. Миколаю, але мої теперішні бажання мало відрізняються від колишніх, тому не думаю, що варто шукати особливої форми…

P.S. Якщо станеться так, що всі мої бажання здійснити не вдастся, то вистачить звичайної ручки і листка, а інше зроблю сам…

Напишіть відгук

